Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

(formularz kontaktowy)

  1. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną;
  2. Strona internetowa – serwis internetowy dostępny pod adresem https://projektowanie-oswietlenia.pl/;
  3. Usługobiorca – osoba fizyczna lub prawna korzystająca z usług Usługodawcy, będąca stroną umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która zobowiązała się do przestrzegania niniejszego Regulaminu;
  4. Usługodawca – Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. z siedzibą w Krotoszynie, ul. Rawicka 54, 63-700 Krotoszyn, NIP: 6211685676, REGON: 251602598, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000186911;
  5. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  6. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), dalej RODO;
  7. Formularz kontaktowy – formularz umieszczony na stronie internetowej https://projektowanie-oswietlenia.pl w zakładce kontakt, umożliwiający wysyłanie wiadomości bezpośrednio do Usługodawcy celem nawiązania kontaktu bezpośredniego z Usługodawcą;
  8. Usługi świadczone drogą elektroniczną – usługi świadczone bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (dalej również jako „Usługi”).

 

  1. Postanowienia ogólne
  2. Opracowanie Regulaminu jest wypełnieniem obowiązków wskazanych w:
    1. Ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344 z późn. zm.);
    2. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), dalej RODO;
    3. Ustawy z dnia 12 lipca 2024r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1221 z późn. zm.).
  3. Regulamin określa zasady świadczenia usług formularza kontaktowego drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
  4. Formularz kontaktowy jest usługą świadczoną nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  5. Usługa wskazana w pkt 3 świadczona jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

III. Zasady korzystania z usług

  1. Usługa formularz kontaktowy, polega na wysłaniu przez Usługobiorcę za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, w zakładce kontakt, wiadomości do Usługodawcy.
  2. Po wskazaniu w formularzu kontaktowym imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz wiadomości, Usługodawca udziela odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej wskazanej w formularzu lub kontaktuje się z Usługobiorcą telefonicznie w przypadku wskazania numeru kontaktowego.

 

  1. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
  2. Usługobiorca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Usług, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Usługobiorców.
  3. Wszelkie nieprawidłowości i reklamacje związane z funkcjonowaniem Usług Usługobiorca może zgłaszać pisemnie na adres: Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A., ul. Rawicka 54, 63-700, Krotoszyn, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected]
  4. W reklamacji Usługobiorca powinien podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, swoje żądanie oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Usług.
  5. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
  6. O decyzji w przedmiocie reklamacji Usługobiorca zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, z którego Usługodawca otrzymał zgłoszenie reklamacyjne.

 

  1. Dane osobowe
  2. Administratorem danych osobowych Usługobiorców jest Usługodawca, tj. Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. z siedzibą w Krotoszynie przy ul. Rawicka 54, 63-700 Krotoszyn wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000186911, posługująca się numerem NIP 621 168 56 76 (dalej również jako „Spółka”).

Administrator oświadcza, iż dane osobowe zbiera tylko w niezbędnym zakresie. Dane osobowe Spółka przetwarza na podstawie przepisów prawa, a także, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy lub realizacji prawnie uzasadnionego interesu, jak również na podstawie dobrowolnej zgody Usługobiorcy, którą Usługobiorca może cofnąć w każdym czasie.

  1. Kontakt z inspektorem ochrony danych Spółki: Usługobiorca może skontaktować się z inspektorem ochrony danych Spółki w formie tradycyjnej na adres siedziby Spółki, tj. Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. z siedzibą w Krotoszynie przy ul. Rawicka 54, 63-700 Krotoszyn z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected].
  2. W przypadku usługi formularz kontaktowy przetwarzane dane to: adres e-mail, imię i nazwisko, opcjonalnie nr telefonu kontaktowego. Przetwarzanie danych osobowych będzie się odbywać w celu świadczenia usługi formularza kontaktowego oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji, na podstawie art. 6 ust 1. lit. b RODO.
  3. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji usług, a także przez okres niezbędny do rozpatrzenia ewentualnej złożonej reklamacji oraz przedawnienia roszczeń związanych z przetwarzaniem danych w związku ze świadczoną usługą.
  4. Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Usługodawcy m.in. podmiotom dostarczającym narzędzia do wysyłania wiadomości e-mail, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane jedynie na polecenie Usługodawcy i na podstawie zawartych umów powierzenia.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
  6. Usługodawca zapewnia, że przetwarzane dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim, chyba że obowiązek udostępnienia danych wynika z obowiązujących przepisów prawa lub gdy przekazanie danych służy celom ochrony praw Usługodawcy lub rozstrzygania sporów.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do korzystania z usługi formularza kontaktowego.
  8. Dane osobowe usługobiorców podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu związanym z automatycznym podejmowaniem decyzji.
  9. Usługobiorcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Z ww. uprawnień Usługobiorca może skorzystać, gdy:

  1. a) w kwestii żądania sprostowania danych – gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
  2. b) w kwestii żądanie usunięcia danych – gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Spółkę, gdy cofnie zgodę na przetwarzanie danych, zgłosi sprzeciw wobec przetwarzania danych, dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, dane powinny być usunięte, jeśli wynika to z przepisów prawa,
  3. c) w kwestii żądania ograniczenia przetwarzania danych – gdy dane są nieprawidłowe – na okres niezbędny do weryfikacji danych przez Spółkę, gdy dane będą przetwarzana niezgodnie z prawem, ale nie będzie chciał by zostały usunięte, gdy dane nie są już potrzebne Spółce, ale mogą być potrzebne Usługobiorcy do dochodzenia lub ochrony roszczeń, gdy Usługobiorca wniesie sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia czy sprzeciw jest prawnie uzasadniony,
  4. d) w kwestii żądania przeniesienia danych – gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody Usługobiorcy lub zawartej umowy oraz przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny,
  5. e) w kwestii wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w każdej chwili przysługuje Usługobiorcy prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, opisanego powyżej. Spółka przestanie przetwarzać dane w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla Spółki ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec interesów, praw i wolności Usługobiorców lub dane będą Spółce niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
  6. f) w kwestii cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem – w każdej chwili przysługuje Usługobiorcy prawo do wycofania swojej zgody poprzez bezpośredni kontakt ze Spółką w formie pisemnej na adres siedziby Spółki, tj. Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. z siedzibą w Krotoszynie przy ul. Rawicka 54, 63-700 Krotoszyn lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] z dopiskiem „Dane osobowe”, bez podania przyczyny, a także bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku skorzystania z tego prawa Spółka zaprzestanie przetwarzania danych w celu objętym uprzednio wyrażoną zgodą.

 

W przypadku chęci skorzystania z przysługujących praw, wskazanych w pkt a- e, prosimy o bezpośredni kontakt ze Spółką w formie pisemnej na adres siedziby Spółki, tj. Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. z siedzibą w Krotoszynie przy ul. Rawicka 54, 63-700 Krotoszyn lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] z dopiskiem „RODO”.

  1. Usługobiorcy przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
  2. Usługodawca stosuje środki organizacyjne i techniczne, których celem jest jak najlepsze zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych.
  3. Dostęp do danych osobowych mają tylko upoważnione przez Usługodawcę osoby.
  4. Postanowienia końcowe
  5. Regulamin jest dostępny w każdym czasie na stronie internetowej https://projektowanie-oswietlenia.pl/.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w celu dostosowania go do zmian w powszechnie obowiązujących przepisach lub zmian w usłudze formularz kontaktowy.
  7. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie odpowiednie zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego.
  8. Wszelkie spory wynikające z korzystania z usług elektronicznych będą rozstrzygane przez polski sąd powszechny.